5 Kasım 2012 Pazartesi

SICAK POĞAÇA İSTEYEN :)


Sıcak çay eşliğinde poğaça hımmm bayılırım
Tarifide çok basit.Bu tarifle yaklaşık 20-25 poğaça çıkıyor.
HAMUR MALZEMELERİ
4 bardak un
1bardak yoğurt
1bardak yağ
1 yumurta+1 yumurta beyazı(sarısı üzerine sürmek için)
1 paket instant maya
tuz
İÇ MALZEMELERİ 
Peynir
Maydanoz
Önce peynir ve maydanozu bir tabakta karıştırıp kenara alıyoruz.Hamuru için unu eleyip ortasını açıyoruz.Diğer malzemeleri ortasına ekleyip karıştırıyoruz.Biraz yoğurunca hemen toplanıyor zaten.İsterseniz içini doldurmadan önce mayalanması için bekleyebilirsiniz.Ben beklemeden hemen içine biraz peynir maydanoz karışımından ekleyip yuvarlayıp tepsiye yerleştirdim.Üzerine yumurta sarısı sürüp 200 derecede pişirdim.
Un miktarını malzemelerinize göre ayarlayabilirsiniz.Bana 4 bardak yeterli geldi ama ekleme yapılabilir isterseniz.Yapacaklara şimdiden afiyet olsun.


2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalarr..:)
ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle..
emeklerinize sağlıkk..
samimiyet dolu paylaşımlarınıza bayıldım...
takipçinizim müsadeniz ile...:)
bende beklerim arzularsanız,
kucak dolusu sevgilerimle..:)

Unknown dedi ki...

Çok memnun oldum hoşgeldiniz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...