12 Ekim 2012 Cuma

BEBEK GÜNLÜĞÜ DEFTER KAPLAMA

Oğluma hamile olduğumu öğrendiğim gün, onun için günlük yazmaya karar vermiştim.Ama ne olur olmaz diyerek kalp atışlarını duyduğum güne kadar yazmamıştım.O gün, hayatımda duyduğum en güzel sesten sonra yazmaya karar verdim.Şimdi 8 aylık hamileyim ve her gün olmasa da sık sık yazıyorum.Ama yazdığım defter, liseden kalma kullanmadığım günlük gibi bi defterdi.Resimden de göreceğiniz üzere, dışı bebek günlüğü için pek uygun değildi.Bende kumaşçıdan metresi 2.5 tl ye aldığım mavi kareli kumaşı kaplamak için kullanmaya karar verdim.


Kumaşı defterin boyutlarına göre kestikten sonra kenarlarını silikon tabancasıyla tutturdum
Süslemek için de yine bebek şekerlerinden söktüğüm süsleri kullandım.Böyle çok daha güzel oldu.



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...