18 Ekim 2012 Perşembe

BEBEK KURABİYESİ İÇİN YARDIM

Kasımda kısmetse oğluşum gelecek.Bende bebek kurabiyelerini kendim yapmak istiyorum ama eminde olamıyorum.İnternetten bulduğum bi tarifin kurabiye kısmını denedim bugün.Tadı falan fena değil ama daha güzel olabilir sanki.
Bildiğiniz, yaptığınız, emin olduğunuz tarifler varsa benimle paylaşır mısınız?



Tarif şöyleydi;
2,5 bardak un
1\2 bardak pudra şekeri
125 gr margarin
1 paket vanilya
1 yumurta
1 çay kaşığı tarçın

Bütün malzemeleri karıştırdım yoğurdum.Hafif unlanmış tezgahta merdaneyle açtım.Kurabiye kalıplarıyla şekillendirip 20 dk kadar 200 derecede pişirdim.Kurabiye kısmını hallettikten sonra şeker hamuruyla süsleme kısmına geçicem.Bakalım becerebilecek miyim? :)

4 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

cnm kizimin dogum gunu ile ilgili onerilerimi paylastigim postum var KUrabiye tarfimde var incele bi istersen

http://huzur-moda.blogspot.com/2012/09/dogum-gunu-hazirliklari-bir-kac-fikir.html

UPTO SİBEL dedi ki...

'Ne un gibi ufalanan nede taş gibi kurabiyeler' aynen anlatttığınız gibi benim de istediğim kurabiyeler.En kısa zamanda deneyeceğim.çooook teşekkürler :)

Samira's Life and Style dedi ki...

oğluluşun hoş geliyor diyelim o zaman :) ben bi düşüneyim bulursam güzel tarif yazarım :)

bu arada takipçinim sen de takip edersen bloğumu çok sevinirim :)

www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

UPTO SİBEL dedi ki...

Teşekkür ederim her türlü yardıma açığım :)
Hoşgeldiniz bu arada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...