8 Ocak 2013 Salı

40 MEVLÜDÜMÜZÜ DE YAPTIK NİHAYET :)

Nihayet Girayımın mevlüdünü de yaptım rahatladım.Ve detayları paylaşmak istedim.Hem mevlüt hem babyshower tarzı bişey oldu.Gönlümdeki aklımdaki herşeyi yapıp yetiştirdiğim için mutlulukla bitiridiğim bir gündü.Saolsun dostlar akrabalarda yanlız bırakmadılar ve alnımızın akıyla bu işin de üstesinden geldik.
Bebek kurabiyelerini daha önce söylediğim gibi kendim yapıp paketledim.

Aşağıdaki kekleri kayınvalidem yaptı.Kurabiyelerden kalan şeker hamuruyla süslemesini ve paketlemesini eşimle beraber yaptık.Saolsun akşam akşam oturdu bana yardım etti kocacım.


Mevlütlerin olmazsa olmazı lokumlarımızı küçük poşetlere koyup tek tek alınabilecek şekilde paketledik.

İkramlarımızı marketlerden daha önce aldığımız yılpaşı paketlerinin sepetlerini süsleyerek sunduk.

Bir başka olmazsa olmazımız gül suyunu da Ispartadan hediye gelen gül suyu şişesine doldurup lokumla beraber servis ettik.

Dualar okunduktan sonra lohusa şerbetini de bu küçük kağıt bardaklarda sunduk.


Ve son hediyemiz bebek şekeri niyetine küçük fotoğraf çerçeveleri.Bunları da gittigidiyordan sipariş etmiştim.Sorunsuz teslim aldım çok şükür.






Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...