26 Ocak 2013 Cumartesi

OJELERİM GELDİ



Sevgili bakımlıolmakaşktır'ın ojeleşme etkinliğine katılmıştım.Ve ne kadar şanslı biriyim ki koyukırmızı ile eşleştim.
Hediyelerime nerden başlasam hangisini anlatsam bilemedim.Hepsi birbirinden güzel mest oldum resmen paketi açarken.
İlk paketten oğluma hediyeler çıktı.Hem ben çok sevdim hem babası :)

İkinci paketten ise ojelerim ve diğer hediyelerim çıktı.Rengarenk ojelere mi sevinsem      notu mu okusam çiçekleri mi denesem bilemedim :)

Ve son olarakta hem ağzımızı tatlandırdı hem de banyomuzu süsledi sevgili koyukırmızı
Tüm hediyeler için çooook teşekkürler






6 yorum:

aysp dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan, tuba hediye konusunda çok başarılıdır :)

El ele geziyoruz... dedi ki...

bebişinin hediyeleri çok tatlııııı bayıldım :)

http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/

Tuba Şahin dedi ki...

Umarım güzel günlerde kullanırsınız hepsini =))

Unknown dedi ki...

İnsanı mahçup edecek derecede iyi hediye konusunda :) haklısın

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederiz :)

Unknown dedi ki...

Büyüdükçe hatırlayacak oğlum seni ve hediyelerini. Tekrar teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...