30 Ocak 2013 Çarşamba

GOLDEN ROSE MATTE VELVET 106-KALYON OJE KURUTUCU


Giray'ımı uyuttuktan sonra oje denemelerime başladım :) Kendimi çok kozmetik delisi sanmazdım ama ne yazacağımı düşünürken şunu farkettim ki; 7 yıllık öğretmenlik hayatım boyunca makyajsız ya da ojesiz okula gittiğim gün sayısı 2 ya da 3 müş.Hatta makyaj yapmadan okula gittiğim bir gün öğrenciler 'noldu hasta mısınız?' demişlerdi :)

Bugün sürdüğüm oje koyukırmızı'nın hediyelerinden biri.Nasıl duracağını merak edip ilk önce bunu denedim.Merak etmekte de haklıymışım tahmin ettiğimden daha güzel durdu :)


 Peki hem çocukla uğraşıp hem koyu ojeyi nasıl sürebildim derseniz o konuda alttaki oje kurutucuya saygılarımı yolluyorum.Bebeğim olmadan önce ihtiyaç duymamıştım bu tarz şeylere ama zaman şu anda en kıymetli hazinem olduğu için uzuuuun bir zaman kullanacağım bir ürün gibi duruyor.

2 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

vuhuuu bayıldım renge ben de alacağım bir ara (:

Unknown dedi ki...

sana katılıyorum vuhuuu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...