17 Nisan 2013 Çarşamba

AVON HEDİYEM GELDİ

Merhaba
Hangi blogta okuduğumu hatırlamıyorum :( (saolsun Özlem Hanım hatırlattı)ama 'avon internet sitesi bazi ürünlerin deneme boylarını hediye olarak gönderiyormuş ' gibi bir yazı okuyunca bir girip bakayım dedim ve formu doldurdum. Daha sonra gelen mailde ürünün adresime gönderileceği yazıyordu. Ve bugün hediyem geldi :)
Avon'un yeni ürünü Anew Vitale Gündüz kremi. 25 yaş sonrası ciltte azaldığı gözlenen SP1 proteinini aktive eden formülü ile cilt yapısını güçlendirmeye stres ve yorgunluğun ciltteki izlerini gidermeye yardımcı oluyormuş.
Her sabah temizlenmiş cilde uygulanmalıymış. Deneyelim bakalım

5 yorum:

Unknown dedi ki...

nasıl bir form ki o

Unknown dedi ki...

Ana sayfada ürün tanıtımının üzerinde yazıyodu ama sanırım 1000 kişi dolunca kaldırmışlar :) Şu an yok.Takip etmek lazım galiba ara ara :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Ben paylasmistim belki bende gormus olabilirsin canim iyi gunlerde kullan memnunn kalirsin bence anewin urunleri guzel ara ara boyle guzel kampanyalar yapyor avon bende kacirmiyorum:-)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) kaynak belirtemeyince hırsız gibi hissediyorum kendimi. Rahatladım şimdi. Hem de yeni bir kremim oldu :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

rica ederim canım benim olurmu öyle şey sonuçta sanada gelmiş ama böyle ince düşünmende nekadar güzel,sevgilerimle canım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...