2 Ağustos 2013 Cuma

SHAKE-SHACK İSTİNYE PARK

Biraz gecikmiş bir yazı bu aslında. Buse Terim'in blogunda okuyup öğrendiğim bir mekan burası. New York'ta oldukça oldukça ünlüymüş. 
Madem bu kadar meşhur bir gidip deneyelim dedik. Birer burger ve peynir soslu patates aldık. Ben vanilyalı milkshake içtim eşimse limonata içti. 
Burgerler ve soslu patatesler grçekten çok güzeldi. Ne eti olduğu belirsiz burgerler gibi değildi. Gerçek et yediğinizi anlıyorsunuz. Patatesler sosla birlikte hem değişik hem çok lezzetliydi. Ramazanda da böyle ballandıra ballandıra anlatıyorum. Kusura bakmayın :) ama en yakın zamanda İstanbul'da oturuyorsanız bir uğrayın derim. 
Siparişinizi verdikten sonra kumanda gibi bir şey veriyorlar size. Ve siparişiniz hazır olunca bu kumanda size haber veriyor :) en azından ayakta dikilmeden bekleyebiliyorsunuz hazırlanmasını. 
Tek kusuru biraz pahalı olması. Fotoğrafta gördüğünüz yiyeceklere 60 tl civarı bir para ödedik. Mc Donalds ya da Burger King gibi yerlere göre daha pahalı ama denerseniz pişman olmazsınız. 



2 yorum:

Unknown dedi ki...

Burayı cidden çok merak ediyorum ve en yakın zamanda denemek istiyorum :) Evet pahalı ama amaaan sanki her gün yiyoruz canım :)

Unknown dedi ki...

Evet haklisin :) ama denedikten sonra hergun yiyesin geliyo :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...